er is geen betere VOIP provider

De flexibele VoIP oplossingen voor uw onderneming

Betaal per minuten

bellen per minuut
  •  
  • Betaal per minuten
  • 75+ telefooncentrale functies
  •  
  • Koppeling mogelijk op:
  • Vaste VoIP telefonie
  • Desktop (video)bellen
  • Vast op Mobiel (app)
  •  

500 Minuten

bellen 500 minuten
  •  
  •  500 minuten per gebruiker
  •  75+ telefooncentrale functies
  •  
  • Koppeling mogelijk op:
  •  Vaste VoIP telefonie
  •  Desktop (video)bellen
  •  Vast op Mobiel (app)
  •  

Onbeperkt bellen

onbeperkt bellen
  •  
  •  Onbeperkt bellen per gebruiker 
  • 75+ telefooncentrale functies
  •  
  • Koppeling mogelijk op:
  • Vaste VoIP telefonie
  • Desktop (video)bellen
  • Vast op Mobiel (app)
  • Onbeperkt vergaderen
  •  

Waarom kiezen voor VOIP voor uw bedrijf?

Verbeter de klanttevredenheid Productiviteit verhogen Kostenbeheersing

Bent u niet zeker welk telefoonsysteem het beste bij uw bedrijf past?

Maak u geen zorgen, neem vandaag nog contact met ons op om de juiste oplossing voor uw bedrijf te bespreken.

Onbeperkt bellen voor zzp'ers

  • Gratis Gigaset SL450A BLACK EDTIION
  • € 32,50- per maand 
Gigaset SL45A teslatronic

Telefonie voor bedrijven

Het maakt niet uit of uw bedrijf nu klein of groot is.

U kunt nu genieten van de voordelen van het geavanceerde VOIP-telefoonsysteem.

De VOIP-bureautelefoons kunnen worden ingesteld als een nieuw systeem of kunnen worden geïntegreerd in een bestaand telefoonsysteem.

Het kan worden ingesteld als intern of gehost systeem. Met een gehost systeem in de cloud heeft u alleen de daadwerkelijke telefoons en een router voor een internetverbinding nodig. Dit betekent dat u lagere kosten heeft voor hardware die u mogelijk op uw terrein moet kopen, onderhouden en huisvesten.

U kunt het aantal fysieke lijnen verminderen met virtuele extensies voor elke werknemer, wat betekent dat u eenvoudig nieuwe gebruikers en functies kunt toevoegen, zodat uw telefoonsysteem meegroeit met uw bedrijf in de toekomst.

Virtuele extensies zijn bereikbaar via alle aangesloten apparaten (desktoptelefoons of smartphones), waar ter wereld u zich ook bevindt, zodat u geen belangrijke oproepen hoeft te missen.

Voordelen van VOIP-telefoonsysteem

Voordelen voor managers

  • Gehoste of interne opties.
  • Call Manager-platform
  • Nummerherkenning selecteren.
  • Oproep opnemen.
  • Oproepen blokkeren en weigeren.
  • Oproepbeheersoftware.
  • Oproep huntgroepen.

Voordelen voor personeel

  • Bel de recensent
  • Realtime updates.
  • Groep ophalen.
  • Conferentiegesprek.
  • Doorverbinden.
  • Oproepmeldingen.
  • Klik om te bellen

Voordelen voor klanten

  • Automatische assistent.
  • Voicemail.
  • Hold-opties.
  • HD Geluid kwaliteit.